środa, 25 stycznia 2012

moja mała kolekcja

Liczniki internetowe
 
   

to jest moja mała kolekcja, którą zbieram okazjonalnie od czasu do czasu jak coś w sklepie znajdę.
Jest w niej ponad 120 buteleczek (z duplikatami). Szkoda że w żadnym mieście nie ma takiego sklepu w którym są tylko mini alkohole, ponieważ raz w miesiącu gdyby ktoś wydał 50zł na hobby to po roku można się cieszyć dosyć sporą kolekcją. Mam kilka rodzynków, którymi mogę się pochwalić, lecz nie mam takich które są niby pospolite jak np polskie wódki czyste, które trudno dostać w zwykłych sklepach, a  na dodatek tego wcale ich nie ma.Chciałem zachęcić wszystkich do zbierania mini, ja swoją kolekcję traktuję nawet jako dekorację ściany.
tu pobierzesz wszystko
Serwis polecany przez: Good Sites, Link Resources, LinkVote, Katalog stron oraz Web Directory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz